27 Şubat 2012 Pazartesi

Kokun pek güzelliymiş fıstık.

Birlikte koskoca 1 hafta geçirdik ve o kadar güzeldi ki tıpkı karı koca gibiydik.
Daha önce nerdeydin sen çocuk?1 aydır görüşmediğimiz hiç bir gün yok.
Yalnızca bugün görüşemedik ve o kadar özledim ki.
Bu duygu öyle tuhaf bir şey ki tarifi yok.
Düşün düşün düşün.
Düşünmekten başka bir yol yok.
Sen ne yani benim miydin?
Benim misin?
Ah ele avuca sığmaz şimdi duygular.
Beynimde milyonlarca şarkının melodisi çalarken,her birinin yazarını anlıyorum.
Öyle bir duygu ki bu ah evet sevgilim sanırım yazmayı beceremiyorum.
En iyisi ben bakayım sen de izle.
Dinlemekten daha iyi gelir.

Sonra oturduğumuz o bankta milyonlarca kez daha sarıl bana.
Turuncu koltukta otururken sen resmini çizeyim beynime tekrar tekrar. 
O çok severek dinlediğimiz şarkının sözlerini söyle kulağıma.
Ah küçük sevgilin çok özlüyor seni geçen her saniye. 
Küçük sevgilin herkesi her bir şeyi karşısına alarak tekrar tekrar bıkmayarak yalnızca seni seviyor.
O yüzden şimdi senin kokunu istiyorum.
Sadece kokunu.
Boynunun en sevdiğim kıvrımda ki kokunu
.
Sevgilim hazretleri seni özlemeye dayanamıyorum bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder