20 Mart 2012 Salı

Fiber internet gibi düşünelim.

Kör oldu tanımının cuk diye oturduğu yerdeyim.Söylenilen hiç bir şey umurumda olmuyor."Hayır ya Orhan öyle değil yeaaa,o beni seviyo bi kere." Hep böyle düşünüyorum nedense.
Ya giderse?
Bunun düşüncesi benim boğazımın içine kocaman bir yumru yapıyor.Gitmem diyor.
Gidecek biri varsa o ben olmam diyor.Ee daha öncekilerde öyle söylemedi mi? İyi de Orhan farklı bir kere.O öyle diyorsa öyledir.
Yanlış yapmıyorum değil mi? Hayır diyorum ki bir yerde yanlış yapıyor olmalıyım?Bu kadar körü körüne güvenilmez.(Her şeyden önce ben bi kahve yapayım öyle yazmaya devam edeyim.) Evet şimdi mis kokulu kahvemin yanında mis kokulu sevgiliden bahsetmeye devam edebilirim.
Bu çocuk benim yaşantımı hayatımı herşeyi mi değiştirdi.
Ya giderse?
Bu kadar körü körüne bağlanmak hata diyorlar da gideceği gerçeğini aslında sadece saçmalık olarak düşünüyorum.Çünkü onun gitmeyeceğine kendimi o kadar çok inandırmışım ki.
Erkekle kadın ilişkisini internet-bilgisayar bağlantısına benzettim hep.

İnternetimin bağlantısı,bilgisayarıma körü körüne bağlıyken internetim kopar hep.Bilgisayarım hiç bir zaman geri çevirmedi onu.Yani her zaman giden internetti.Ne zaman ki bilgisayarım bozuldu o zaman internetim başka bilgisayara bağlandı.
Suç kopan internet karşısında sinirlenip başkası tarafından kırılan bilgisayarda mı?Yoksa internetin başka bilgisayara bağlanması mı?
İnternetin sözleşmesi vardır evlilik gibi.Ama hiç olmadık yerde kopar gider.Bilgisayardır yine onu bekleyen.Uyarı verir -gitti diye.Bu da ilişkinin isyan kısmı.
Sonra başka internet bağlantısı arar.Şifreleri vardır giremez,kablo yoktur bağlanamaz.
Bilgisayar hep arayış içinde,internet ise hep bağlanma peşinde.Aslında ikiside birbiri olmadan bir halta yaramaz.Bilgisayar olmadan internetin bi anlamı olmaz.İnternet olmadan da bilgisayarın değeri kalmadı bu devirde.
Bu zamana kadar interneti olmayan sürekli kopan bi bilgisayardım ben şimdi internetim çok hızlı ve iyi bağlanıyor.
Yani demek istediğim bu sefer sinirlenmesin kimse ne bilgisayar kırılsın ne de internet başka bilgisayara bağlansın.
Bu sefer ya internet giderse korkusuyla bir şey indirirken başında beklemeyeyim.
Yani güveneyim.
Ki zaten güvendim.
Ah sevgilim fibersin maşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder