2 Şubat 2012 Perşembe

Notlarımdan.

En kötüsüde ne biliyor musun? Kimsenin sana inanmaması.
Çünkü o kadar çok saçma yere üzülmüşsün ki şimdi gerçeğe inanmıyor kimseye.
Saat 06:33 ben şimdi uyuyacağım günlerdir çok uykusuzum.Yatar yatmaz kabuslar görüyorum.
Dün birinin eli boğazımdaydı ve bu rüya gibi değildi.Aynı şeyi tekrardan yaşamak istemiyorum.Korkuyorum,korku iliklerime kadar işliyor.Sesimi
daha ne kadar çıkarmayacağım bilmiyorum.
Ama ben hala susuyorum.
Anlatsam inanmayacaklar.Saçma sapan önerilerle gelecekler,istemiyorum! Sussunlar daha iyi.Yorumda yapmasınlar,yalnızca sussunlar ve yanımda olsunlar bu
şimdilik yeterli sanırım.
Şimdi içimdeki yine o garip ürpetiyle yatağın içine giriyorum.
Uyumak,gözlerimi kapatır kapatmaz kendimi alice harikalar diyarının içinde görmek istiyorum.
Yakşamlar.
07.01.2012
Cumayı cumartesiye bağlayan sabah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder