9 Şubat 2012 Perşembe

SİKERİM ELALEMİ BEN SENİ İSTİYORUM.

Orhanla baya gelişme kaydettik.Yani ne bileyim karı-koca takliti yapıyoruz kol kola giriyoruz.Yolculuk yaparken omzuna yatıyorum.
Fakat Mehmet herşeyi boka sardırıyor.Kıskanıyo ve bunun artık Orhan da farkında.Onun yanında rahat olamıyoruz.Abi neden böyle ya?
Ya abi nerden çıktı bu Orhan?
Hiç hesapta yoktu yani.
Ya ben bildiğin onu düşünüyorum ya.Her bokta onu düşünüyorum.
Ne yemek yiyeceksin sorusuna bile Orhan diyeceğim nerdeyse.
ÇEVREMDE Kİ KİMSEYE ANLATAMIYORUM.
BEYNİMİN İÇİ KEMİRİYOR DÜŞÜNCELER.

Geçen gün fotoğraf çekimi yapacaktık.Orhan'la Aslı'yı çekecektim işte.Böyle bi samimi pozlar falan verdiler.
Abi sanat tamam sanat yani ama karşımda sevdiğim çocuğu başka bi kızla öpüşme mesafesinde görmek öyle koyuyor ki!Sonra bir de o fotoğrafları düzenlemek vs.
Orhanla şakasınada olsa aşk meşk konularında konuşuyoruz.
Aslıyla arasında asla bir şey olmaz eminim.
Ama benimle de olmayacak.Çünkü imkansızlık gibi saçma bir şeye tutunmuş gidiyoruz.
Bana dedi ki ciddi ciddi "ben aşkımdan ölsem de patlasamda çatlasam da söyleyemem."
Abi ben de söyleyemem ki.
Ben bir de çok gerizekalıyım.
Bugün Aslı sevgilisiyle tartışmıştı yanına gittim işte Mehmet'le Orhan'da oradaydı.Orhan elini ısıtıyordu Aslı'nın kız resmen buz kesmişti.Sonra beni eve bıraktılar.Orhan mesaj çekti "napıyosun ne ediyosun" diye."Hiç" dedim.
"Kıskandın mı Aslı'nın elini tutunca" dedi.Yaaaaa ben o kadar salağım ki abiiiii. "Yoo ne kıskancam be siz benim KARDEŞİMSİNİZ" dedim.
"Tamam kardeşim" dedi.
-KARDEŞ NE AMINA KOYAYIM YA.BABAN ANAMI MI SİKMİŞ KARDEŞİNİM BEN SENİN?
LAN SENDEN BANA KARDEŞ OLUR MU YA.BEN NASIL ÖYLE BİR GAFLETTE BULUNDUM.HAYIR YANİ AĞIRDAN MI SATMIŞ OLDUM GERİZEKALI MISIN KIZIM SEN?
YA BEN SENİ SEVİYORUM ABİ.
SİKERİM ELALEMİN DERDİNİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder